Tromsø - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van rogermarijke - WaarBenJij.nu Tromsø - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van rogermarijke - WaarBenJij.nu

Tromsø

10 Augustus 2017 | Noorwegen, Tromsø

Wat een geweldige dag!

Vanmorgen rustig naar Brussel gereden en daar de auto geparkeerd. We moesten even wachten op de shuttle, die ons naar de luchthaven bracht.

De bagage konden een andere snel genoeg wegbrengen. In Oslo zouden de koffers overgelaten worden. We hebben daarna nog rustig een poosje rondgewandeld op de luchthaven.

We gingen met een vrij klein vliegtuig naar Oslo. We moesten daarna wel wachten om op het vliegtuig naar Tromso te stappen. De koffers moesten moesten nog overgelaten worden. Onze naam verscheen op de monitor bij de instapgate, echter konden we er niet meer door omdat die al gesloten was. Het vlieghavenpersoneel heeft er echter voor gezorgd dat we toch nog mee konden. Ppppfffff ........het was wel even rennen. In Tromso aangekomen bleek dat onze koffers niet meegekomen waren. Die zijn later in het hotel bezorgd.

Wij hadden ondertussen lekker ergens gegeten en een hadden een wandelingetje gemaakt.

Tags: Even wachten

Samen gaan wij, Roger en Marijke, genieten van de rust en de ruimte van Noord Noorwegen. Eerst vliegen we naar Tromso. Van daaruit gaan we verder met de auto, van het ene naar het andere hotel.

Actief sinds 28 Juli 2017