Andenes - Reisverslag uit Andenes, Noorwegen van rogermarijke - WaarBenJij.nu Andenes - Reisverslag uit Andenes, Noorwegen van rogermarijke - WaarBenJij.nu

Andenes

13 Augustus 2017 | Noorwegen, Andenes

Vandaag reizen we weer verder. We gaan al op tijd ontbijten, zodat we daarna meteen naar Gryllefjord kunnen gaan. Van daaruit vertrekken we met de veerboot van 11 u, naar Andenes. Het is een reisje van ongeveer 1 u en 40 min.

Het schip gaat flink op en neer in de golven.
Er is een vuurtoren, maar de superheld van gisteren kan vandaag niet meer klimmen....... spierpijn......
We checken in bij het hotel en daarna rijden we een stukje verder, naar het plaatsje Bleik. Daar zijn parelwitte stranden. We maken een heerlijke strandwandeling en relaxen een poosje op het zand.

Terug in Andenes wandelen we een stukje en wanneer het ophoud met zachtjes regenen, gaan we een restaurant binnen. We genieten daar van een overheerlijke maaltijd.
We maken hier en daar een praatje met mensen gisteren in hetzelfde resort zaten..... Gezellig!

Na het eten is het droog en gaan we verder met onze wandeling. We wandelen ook hier langs het strand en de terugweg bewonderen we de mooie authentieke huizen. We merken dat de huizen niet erg groot zijn en dat de ramen toe zijn aan een wasbeurt.

• 14 Augustus 2017 - 14:39

Ingrid Linskens:

Ha Marijke en Roger, wat een mooie foto's en superleuke verhalen. Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Jullie hebben een heerlijke vakantie. Geweldig! Jammer alleen een beetje van het weer, maar volgens mij hebben jullie daar niet zo veel last van. Geniet maar lekker van dit mooie land. Groetjes, Ingrid

• 14 Augustus 2017 - 15:49

Annie:

Veel plezier

annie

Samen gaan wij, Roger en Marijke, genieten van de rust en de ruimte van Noord Noorwegen. Eerst vliegen we naar Tromso. Van daaruit gaan we verder met de auto, van het ene naar het andere hotel.

Actief sinds 28 Juli 2017