Garmin........ggggrrrrrrrrrr - Reisverslag uit Svolvaer (Lofoten), Noorwegen van rogermarijke - WaarBenJij.nu Garmin........ggggrrrrrrrrrr - Reisverslag uit Svolvaer (Lofoten), Noorwegen van rogermarijke - WaarBenJij.nu

Garmin........ggggrrrrrrrrrr

16 Augustus 2017 | Noorwegen, Svolvaer (Lofoten)

Noorwegen stond al een tijdje op ons wensenlijstje. Als je vooraf al denkt dat je de reis van je leven gaat maken, dan laat je natuurlijk zo weinig mogelijk aan het toeval over. Zo hebben we goeie wandelschoenen aangeschaft en zelfs wandelnavigatie. Van Garmin dus.......

We hadden een week of 6 geleden al een aantal routes gedownload. Vandaag gingen we één van de routes lopen; een route van bijna 10 km lang en van 0 tot 370 m hoog. Op 5 autominuten van ons vissershuisje was het beginpunt van een werkelijk schitterende tocht.(ja, het begint saai te worden). De tocht was ook uitgepijld, dus we keken alleen op de Garmin om te checken. Dat werkte prima. De foto's verklaren ons enthousiasme over de natuur en de omgeving.we vertrokken met prachtig weer. Net voordat we het hoogste punt van de route bereikt hadden, begon het te regenen. De ondergrond was vergelijkbaar met de toendra van gisteren; doorweekt en zompig. Op plaatsen zakten we tot voorbij de enkels weg in de blubber.

Na 8 van de 10 km zagen we opeens geen pijltjes meer. Gelukkig dat we de Garmin hadden.........dachten we.....

Om een lang verhaal kort te maken: volledig de weg kwijt! De 10 km werden 13 km, de 4 uur werden 5 uur. De vochtige kleren werden natte kleren. Uiteindelijk zijn we via een skipiste toch weer op een pad uitgekomen.

Maar natuurlijk waren we na een warme douche weer heel tevreden met onszelf en ons avontuur van vandaag.

Iemand interesse in een Garmin?

• 17 Augustus 2017 - 21:04

Andre:

Dat probleem hebben wij ook met fietsen gisteren nog ondervonden. De verrassings route leide ons 2km langs een Bweg. Toen moesten we omdraaien van de Mio cyclo 200 weer 2 km langs de zelfde weg terug fietsen. Om vervolgens weer op de route te komen in Duitsland. Mischien kunnen we wel een keer ruilen
    . Wij de Garmin en jullie de Mio. Of wij gaan een keer samen jullie links om met de garmin en wij rechtsom met de Mio. En als het goed is komen wij jullie na 2 uur tegen. Haha

Gr Andre en Annette